Royal PC

Camuter

تشخیص تاریخ ساخت لپ تاپ و دسکتاپ

Thursday, 25 Shahrivar 1400، 11:37 AM

تشخیص تاریخ ساخت لپ تاپ

جهت تشخیص تاریخ ساخت لپ تاپ در ویندوز ۷,۸,۱۰ مراحل زیر را دنیال کنید.

برای این کار دکمه Windows+R را فشار دهید.

در این قسمت، گزینه msinfo32 را وارد کرده و کلید Enter را بزنید.

در پنجره باز شده مطابق شکل زیر به دنبال گزینه BIOS Version باشید. در اینجا به اسم کارخانه سارنده و تاریخ ساخت آن دقت کنید. به عنوان مثال در شکل زیر تاریخ ساخت کامپیوتر ۰۶-۱۰-۲۰۱۶ می باشد!

در پنجره باز شده همچنین می توانید از مدل کامپیوتر، نوع ویندوز، نوع CPU و سایر اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر خود مطلع شوید. به عنوان مثال در قسمت System Model مدل لپ تاپ شما نمایش داده خواهد شد.

تشخیص تاریخ ساخت لپ تاپ از روی بدنه

شما نیز می توانید در بسیاری از مدل های لپ تاپ، اطلاعاتی راجع به شرکت سازنده لپ تاپ و سال ساخت آن را در پشت آن مشاهده کنید.

تشخیص تاریخ ساخت کامپیوتر رومیزی

برای تشخیص زمان ساخت کامپیوتر در کامپیوتر های رومیزی (دسکتاپ) می توانید در ابتدای روشن شدن کامپیوتر با زدن دکمه Pause Break کیبورد کامپیوتر، صفحه مربوط به اطلاعات سازنده و سال ساخت کامپیوتر را مشاهده نمایید. به عنوان مثال در اینجا سال ساخت ۲۰۱۰ می باشد!

امیدواریم در این مقاله مطالب خوبی را در خصوص تاریخ ساخت کامپیوتر و همچنین مدل سازنده لپ تاپ بدست آورده باشید. با ما در بخش نظرات همراه باشید.

  • royal Royal Camputer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی