Royal PC

Camuter

بازار برای اندروید 2.3.6

Saturday, 9 Mordad 1400، 10:24 PM

درباره‌ی کافه‌بازار

برنامه‌ی «بازار» یک بستر ارائه‌ی برنامه‌ها، بازی‌های اندرویدی و ویدیو در ایران است که از سوی شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان توسعه یافته و در مالکیت «گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان» قرار دارد.

کافه‌بازار در بهمن ۱۳۸۹ به همت جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه‌های ایرانی شکل گرفت و از آن زمان تاکنون، با بهره‌مندی از همکاری متخصصان و توسعه‌دهندگان مشتاق و مستعد ایرانی، کوشیده است بستر جامعی از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال را برای کاربران اندرویدی فراهم کند.

 

کافه‌بازار در این سالها کوشیده میزبانی برای توسعه‌دهنده‌های بازی، برنامه و تأمین‌کنندگان رسمی ویدیو باشد تا محصول و محتوای خود را به مخاطبان ایرانی برسانند. کافه بازار همواره می‌کوشد خدمات بومی و بهینه‌سازی‌شده‌ای را به کاربران ایرانی ارائه کند.

بخشی از خدمات گسترده‌ی ما به شرح زیر است:‌

انتشار برنامه‌ها و بازی‌ها به زبان فارسی

فراهم‌کردن خدمات پرداخت آسان برای کاربران داخلی

ارائه‌ی محتوای گلچین‌شده از سوی تیم سردبیران کافه‌بازار

پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، برای کاربران و توسعه‌دهندگان

«بازار» علاوه بر میزبانی برنامه‌ها و بازی‌ها به زبان فارسی، به زبان انگلیسی نیز در دسترس است.

وضعیت فعلی کافه‌بازار

برنامه‌ها و بازی‌ها

بر اساس گزارش سالانه کافه‌بازار در سال ۱۳۹۶ و داده‌های به‌روزشده در شهریور سال ۹۷، برنامه‌ی «بازار» بیش از ۳۸  میلیون نصب فعال دارد که ۹۸ درصد این نصب‌ها در ایران است.

اکنون ۱۳۲۰۰۰ برنامه، ۳۱ هزار بازی در «بازار» منتشر شده است. که از سوی ۲۲۰۰۰ توسعه‌دهنده‌ی فعال- با دست کم یک عنوان محصول منتشرشده- توسعه یافته است. طی سال‌های گذشته، توسعه‌دهندگان و ناشران غیرایرانی نیز به همکاری با کافه‌بازار اشتیاق نشان داده‌اند و حدود ۱۲۰ تیم غیرایرانی ۸۰۰ برنامه و بازی باکیفیت را به صورت رسمی برای کاربران ایرانی منتشر کرده‌اند.

ویدیو 

بخش ویدیو کافه بازار از آبان ۹۷ شروع به کار کرد. در این بخش کافه‌بازار فرصتی به تأمین‌کنندگان رسمی ویدیو داده تا محتوای ویدیویی خود را به کاربران عرضه کنند. تا مرداد ۹۸ تعداد ۱۷,۰۰۰ ویدیو معادل با ۱۴,۳۵۷ ساعت ویدیو در بازار عرضه شده است.

بازار کودک

کافه‌بازار برای تسهیل دسترسی کودکان به محتوای مناسب و جلوگیری از دسترسی آنان به محتوای نامناسب از تیرماه ۹۸ حالت کودک را به برنامه «بازار» اضافه کرده است. 

از نسخه بازار (۷.۲۹.۰) به بعد، با فعال‌کردن حالت کودک، محتوای برنامه بازار (اعم از برنامه، بازی و ویدیو) بر اساس رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) پالایش می‌شود و برنامه‌ها، بازی‌ها و ویدیوهای مناسب، تا حد ممکن، در معرض دید و استفاده‌ی آنها قرار می‌گیرد.

درباره این نسخه کافه بازار

نکته : این نسخه از بازار مخصوص اندروید های پا این و فرسوده می باشند که دیگر نمی شود بازار های نسخه بالا نصب نمود

 

دریافت

  • royal Royal Camputer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی